27 Haziran 2015 Cumartesi

SİZ AŞKI NASIL YORUMLARDINIZ ?


Meraba arkadaşlar,
Sabahın 5suları ve beni gram uyku tutmadıgı icin biraz sizlere biseyler
paylaşmak istedim.Mesela bu sefer yazımda
size erkek arkadaşımla olan bir anımdan hatıramdan 
değil de kafamdan gecen bir soruyu paylaşacağım.

Eveeeet. Soruya gelecek olursak aşk acaba kime göre 
neye göre yada size göre neye benzetiliyor.
Yada siz aşkı nasıl
yorumlardınız ? Herkes ask konusunda
güzel tecrübeleri olmuyor malesef. Kimileri yara alarak canı acıyarak kapatıyor
bazı defterlerini bu hayatta. Ama bana soracak olursanız aşkı nasıl tanımlarsınız diye ben şunları derim:
Bence aşk iyi yada kötü bu dünyada hissedilmesi
herkesin yaşaması gereken en güzel duygulardan sadece bitanesi.
Çünkü birini sevmeye başladığımız zaman cok sey öğretebiliyor
bu aşk bize, hayatta yapmam dediklerinizi yaptırabiliyor, sizi kisiliginizi
resmen baştan yaratıyor. Bende tabi bunları yaşayanlardan sadece
birtanesiyim ama pişmanmıyım ?

Tabikide değilim. Aşk işi şans oyunu gibi bisey herzaman 
herkesin yüzüne gülmüyor,herkesi mutlu etmiyor
ama ben pisman degilim bende aşkı bana güldüğü
beni mutlu ettiği kadar sevdim, benimsedim. Aşık birisi 
olarak cok garip gelebilir ama insanlara verebilecegim
iyi yada kötü hicbir mesaj yok. Kimileri aman sakın sevmeyin etmeyin
diyor da onlara da anlam veremiyorum kardesim belki senin yasadıklarını
bu insan yaşamayacak belki mutlu olucak kafa karıştırmaya ne gerek varki
senin zamanında yaptığın yanlış tercih yüzünden. Sanırım aşk konusunda
verebileceğim tek tavsiye bu olur. "Kimsenin dedigine aldırış etmeyin
hayat sizinse eğer yaşamasıda size kalsın." Kimseye hayatınızdan
özel hayatınızdan taviz vermeyin çünkü millet yaşadıklarını
başkalarının üstüne giydirmeye çok bayılıyor bu aralar. Bu sabah telefonumdan
bu kadar yazabildim arkadaslar bi nevi icimi döktüm sizlerede diyebilirim
sevgiler :) 

3 yorum:

  1. merhaba baharcım uykusu olmayan birde ben varım:) ya benimde 6 yıllık bir ilişkim var üniversiteden bu yana devam ediyor .. aslında bana da herkes vaatler saydırdı.. benim herzaman dediğim bir şey var adı üstünde yani Aşk mantık pek işlemiyor .. bence kim ne derse desin aşkı en dibe kadar yaşamak gerekiyor... :) benden de bu kadar sevgilerle Ç:)

    http://beautybeybi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. Katılıyorum sana canım herkes icinden geleni yapmalı ask konusuunda aklından geceni degil. İliskinizede MAŞALLAH bende 9aydır üniversite aşkı yaşıyorum umarım bizde sizin kadar yol kat edebiliriz guzel yorumun icin tesekkurler canım :)

    YanıtlaSil
  3. tabi ki neden olmasın! sevgi çok... saygı daha çok olmalı :) umarım aşkınız bir ömür sürer sevgiyle aşkla kal !!

    YanıtlaSil