6 Haziran 2015 Cumartesi

Öpmek mi ? Isırarak sevmek varken

 
 
Sevdiğin insanı ısırarak sevmek en güzel
sevme çeşitlerinden biri olsa gerek. Hatta bana kalırsa sevginin
en samimi biçimi :) Başlıkta da dediğim gibi ısırarak
sevmek varken öpmek bence çok daha basit
kalabiliyor yanında. Resiimde görüldüğü üzere sevgilimle bende
herzaman ısırarak sevenlerdeniz :D Hatta bazen
bu yüzden kavga ettiğimiz bile söylenebilir:
'' ya ısırma canımı acıtıyorsun '' tarzında çok fazla atışmamız
olabiliyor :) Bir kadını gıdıklayarak ısırarak saçlarını koklayarak
sarılarak
daha bir çok güzel şekillerde sevebilirsiniz. Sevmek sevilmek
dünyadaki en güzel duygu ve herkes tatmalı diye
düşünüyorum bunu :)

5 yorum:

  1. MERHABA TATLIM BLOĞUNU TAkIBE ALDIM BENDE BLOĞUMA BEkLERİM GFC DEN TAkIBE ALIRSAN ÇOOOk MUTLU OLURUM SEVGİLER:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birseyler yaptım ama oldu mu bilmiyorum tesekkur ederim takip için :)

      Sil
  2. Merhaba canım blogunu takipe aldım :) Bende bloguma beklerim <3 SevGiLer

    YanıtlaSil
  3. Bende blogunu takibe aldım tatlım takip için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  4. Takibiniz için teşekkür ederim bloğunuzu takibe aldım :)

    YanıtlaSil