20 Haziran 2015 Cumartesi

Sessiz Olun Aşkım Ders Çalışıyor :D


 
Selam arkadaşlar :)
 
Uzun zamandır bloğuma vakit ayıramıyordum okul sınavlar yüzünden.
Ama sonunda bilgisayarı elime alıp sizlerle anılarımı
tekrar paylaşma zamanı bulabildim. Dün sevgilim içinde benim içinde okulun son
günüydü son bütünleme sınavımıza giricektik. Daha 1. sınıf öğrencisiyiz. Bu yüzdende
okulda sabahlamayı tercih ettik hemde çalışma amaçlı. Ama tabi
biz yan yana gelince atışmadan kahkaha atmadan itişmeden küsüşmeden zaman
geçirmemiz imkansız.
 
İlk defa saat sorunu yaşamadan akşamıda geceyide beraber bitirdik. Sabahı beraber ettik.
Güneş doğarken yan yanaydık el eleydik. Tabiki aklımızda olmayan bir plandı
bu. Ama olsaydı en güzel plan olurdu.
Tabi o biraz çalışırken resimdende görüldüğü gibi ben duramadım
biraz yanaştım resim çekilmeye çalıştım :D Herşeyiyle okulda dışarda çok güzel 1gün geçirdik.
Gece gece sokakta koşturmalarımızla kahkaha atmalarımızla gülmelerimizle
sabaha kadar ayakta kalmaya çalışarak en güzel günü geçirdim.
İyikilerimin sahibi tek insan çok şükür bin şükür onu bana
verene. Bu yüzden ne ondan giderim, ne de benden gönderirim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder