6 Temmuz 2015 Pazartesi

DUDAK NEMLENDİRİCİM

 
 
Merhabalar hepinize :)
 
Uzun bir aradan sonra istanbul'da olmayışım sebebi ile
bloğuma vakit ayıramadım 1 hafta kadar ama sonunda kavuştuk. Bu sefer alışılmışın
dışında farklı bir yayın yayınlayacağım :)
Avondan sipariş verdiğim arı sütü ile beslenmiş dudak nemlendiricimden bahsetmek
istiyorum size.
 
 

 
 
Evet bu 10 ml olan AVON CARE ürünümden bahsedicem.
Herkesin hayatında nemlendiricilerin ne kadar yeri var bilmiyorum ama benim hayatımda vazgeçilmezlerin arasındadır her zaman vücud için nemlendirici
kremlerim ve dudak nemlendiricilerim. Ortaokul yıllarımdan beri kullanıyorum. NIVEA'nın
ürünleri ile başlamıştım ilk dudak nemlendirici kullanımıma :)
İnsanlar özellikle kışın kullanıyor dudak çatlaklarında bu tür nemlendiricileri ama
ben her zaman mevsim farkı yapılmadan kullanılmasından yanayım.
 Sadece çatlak dudakları onarmakla kalmıyor aynı şekilde dudakları besliyor,
güzel parlak bir görünüm veriyor ve sürekli dudaklarınızı ıslatmak yerine
nemli kalmasını sağlıyor. Renksiz parlak görünümü ile de parlatıcı görevi de görebiliyor aynı zamanda . Bu yüzden ben avon'un bu ürününü kullanıyorum ve tavsiyede
ediyorum bazı ürünler gibi hemen nem oranı düşmüyor dudak uzun süre nemli ve güzel bir
görünüme sahip oluyor tabi bu ürünün arı sütüyle beslenmiş olması da
ayrı bir özellik ve güzellik dudaklarımız için :)
 
Diğer nemlendiricilere göre 2x ekstra nem oranı yüksek olduğu için bu üründen memnunum arkadaşlar ve bu ürünle devam etmeyi  de düşünüyorum dudak için nemlendiricime :)
 
SEVGİLER . :)

6 yorum:

  1. vayy farklı bir ürün bende denesem iyi olacak:) paylaşım için teşekkürler tatlım

    YanıtlaSil
  2. Rica ederim canım denemeni tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
  3. Blog keşif etkinliğinden geliyorum..Takipteyim.Sevdicandan sevgiler..Ben de beklerim efendim:))

    YanıtlaSil
  4. Takibin için teşekkür ederim tatlım bende güzel bloğunu takibe aldım sevgiler :)

    YanıtlaSil
  5. Merhaba Blog keşif etkinliğinden geldim bloğuma bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  6. Bloğuma hoş geldin canım bende bloğunu takibe aldım :)

    YanıtlaSil