28 Temmuz 2015 Salı

EN GÜZEL GÜNDEN GERİYE KALANLAR :)



Güzel bir gün için gerekenlerden bahsedicek olursak :)
 
 




Güne çok sevdiğiniz bir insanlar başlamak yeterince tat ve huzur verecektir zaten içinize :)

Tabi o insanlar geçirdiğiniz vakitten aldığınız zevk eğlence de önemli :)



 
İnsanın sevdiği kişi yada arkadaşı yada en iyi dostu ile güne başlaması ister istemez insanın kafasınıda dağıtıyor :)
 
Günün geri kalanınıda sevdiğiniz insanla en sevdiğiniz şeyleri yemekte tabi bu tür şeylere dahil :)
 
 
Akşam olup hava karardığında tabi bizde günün yorgunluğunu biraz baş başa oturup hem gülüp hem eğlenip hemde bişeyler paylaşarak atmaya çalıştık.  Biraz romantik vakitler geçirmekte gün boyu eğlencemize dahildi :)




 
Akşam tamamen olduğunda yavaş yavaş günümüzü sonlandırmaya başladık biraz da durulduk tabi :)
Güne birlikte başladığınız insanla birlikte aynı günü
sonladırmakta oldukça güzel bir duygu tabiki özellikle yanınızdaki kişi
aynı zamanda kalbinizde taşıdığınız kişiyse eğer. :)
 
Bende günümden oldukça memnundum evimin önüne kadar gelip bana sürpriz yapan bütün günü bana çok eğlenceli bol gülmeli geçirmemi sağlayan bir adam var hayatımda iyikide var.
 
Herkesin sevdikleriyle güzel vakitler geçirmesi dileğiyle
 
SEVGİLER :)
 


4 yorum:

  1. O zaman ne diyoruz allahım bu güzel insanları ayırmasın gecesi gündüzü hep el elle olsun ❤ maşallah. 💞✌

    YanıtlaSil
  2. Amin bizde darısı başına diyoruz 👏✌

    YanıtlaSil
  3. Kalbinde taşıdığın kişinin her daim yanında yamacında olmasını dilerim. Kendim için de tiz zamanda kalbimdekinin yanında olabilmeyi dileyeyim bu vesileylen. ;) Zira bir süredir kendisi gurbet ellerde ekmek peşinde. :)
    Çok tatlo fotoğraflar bu arada. Takibe aldım. Bana da beklerim hoşsohbete, kahveye. ;) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Umarım kalbinde taşıdığın kısa zamanda yanında da olur güzel yorumun ve takibin icin tesekkur ederiz bende blogunu takipteyim insallah daha guzel sohbetlere sevgiler :)

    YanıtlaSil