11 Eylül 2015 Cuma

SARILMAK DENİNCE İLK AKILA GELEN?

Herkese selamlar beybisiler,

Bloğumu açıp acaba bu seferki yayınımda neyden bahsetsem diye kararsız
kaldığım anlarda içimdeki hisleri anlatmayı daha çok
tercih ediyorum ve gene kararsız bir günümde içimdeki hislerden birini ele alarak konu
ortaya atıcam. Başlıkta da belirttiğim gibi SARILMAK DENİLDİĞİNDE İLK AKILA GELENLER NELER? başkaları için bunu merak edesim tuttu nedense :)

Ben sarılmak konusuna nereden geldim diye sorarsanız eğer bende erkek arkadaşımla olan resimlerimi seçerken aklıma geldi :)

Bende erkek arkadaşımla en sevdiğim resimlerimizden biri olan bu resimden geldim olaya aslına bakarsanız. SIMSIKI SARILIŞI.
Neden bilmiyorum ama insan sevdiği insana sarıldığı zaman nasıl bu kadar mutlu olabilir manevi bişeyden gerçekten düşünmeden edemiyorum. Zaten sevgililer için
sarılmanın önemi koklamaktan öpmekten çok çok daha ayrıdır. 
Bu konuyla ilgili sevdiğim bir söze değinmek istiyorum.
Poulo Coelho derki: Sarılmanın anlamı şudur; 
Sende bir tehlike sezmiyorum, yanında olmaktan korkmuyorum, rahatlayabilir, kendimi yuvamda hissedebilirim, beni koruyan ve anlayan birisi var. Bizde birine isteyerek sarıldığında ömrünün bir gün uzadığına inanılır
Bence en güzel bu şekilde özetnelenebilirdi sarılma hissi. 
Bende ona sarıldığımda ömrüm sonsuza kadar devam edecekmiş gibi sanki bize
hiçbir şey olmayacakmış gibi hissediyorum. Buda sevdiğin insanın sana verdiği güvenden
kaynaklanıyor olsa gerek. Sevdiğim insana sarılırken öldürebilirim bile öyle bir güç 
doğuyor sanki içime sanırım buda içimde içime sığdıramadığım sevgim sayesinde :)

Sarılmanın verdiği güç insanı iyi hissettiğine inanılır, söylenir. Ki bencede öyle
en kötü yada en mutlu anlarında sarılıcak tek çift bir omuz bulabiliyorsan 
zaten yanlız değilsindir ve o omuzları hiç bırakılmaması gerekildiğine inanırım bende. 

En güzel kış ayında sarılınılır. En güzel kış ayında ısıtılır insan. En güzel sarılma bahanesi kış ayında soğuk bahane edilerek sorulur. En güzel sarılma hissini kış soğuğunda sarılıp birlikte ısınmaya
çalışırken alırsın. O his bambaşkadır tarifsizdir mükemmeldir ve kış bittiğinde
sırf tekrar öyle sarılabilmek için yazdan kışa atlamak istersin. 

Bende ona o güzel mevsimde sarılırken farkettim ki, tepeden tırnağa aşk kokuyordu. 


2 yorum:

  1. Sarılmak öylece duygularını anlatmaktır . Öylece hiç konuşmadan dillenir sevgi .Sarılmak dünyanın en güzel şeyi . :)

    YanıtlaSil
  2. Sarılınca o anki duygunun tarifi yok kesinlikle katılıyorum sizede :)

    YanıtlaSil