2 Eylül 2015 Çarşamba

KAYISI ve SHEA YAĞI ÖZLÜ SAC BAKIM KREMİ

Herkese selamlar kremlere fazla ilgisi olan biri olarak bu yayınımdada size
sevdiğim kullandığım bir krem ürünümden bahsedicem. Zaten 
kozmetik ürünlerimin vs. %70 ni kremlerim oluşturuyor diyebilirim.

Uzun zamanlardır saç kremleri kullanıyorum bir çok ürün denedim. Ama içlerinden 
en memnun kaldığım ürün biraz sonra burda bahsedecek olacağım ürünüm.

Ürünümü AVON dan almıştım bir süre önce. Kayısı ve Shea yağı özlü durulanmayan
saç bakım kremi. 


Biraz daha genişçe bahsedicek olursak; Kayısı aromalı saçlarınızda çok güzel
koku bırakan aynı zamanda kuru ve yıpranmış saçlar için kullanımı 
birebir olan bir saç bakım kremi. Ben genelde bu kremimi haftada bir yada iki kere
duştan çıkıp saçlarımı kuruladıkdan sonra sürüyorum hem hafif nemli bir saç
hemde çok güzel bir koku bırakıyor aynı zamanda saçlarımı 
kendine getiriyor ve canlanmasını sağlıyor. Oldukçada büyük kutusunda olan kremim tabikide ben 
kremleri çok sevdiğim için birkaç tane alsamda size bir kutusu bayağı gidecektir.


125 ml dir. Bence bir kadının en önemli en narin yeri ellerinden sonra saçlarıdır. O yüzden
saça kullanılan ürünlere çok dikkat etmemiz gerekmekte diye düşünüyorum.  Bu ürün saç tellerinin güçlenmesinde fazlasıyla rol oynuyor saçlarınızı kırılmaya ve dökülmeye daha
az meyilli bırakıyor. 
Döküldüğü zamanda bu şekilde göstereyim sizlere çok kremsi değilde jel gibi kullanması ve saçlara yedirmesi çok daha kolay oluyor. 
Zaman ayırıp okuduğunuz için teşekkürler sizinde tavsiyelerinizi beklerim 
SEVGİLER :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder