16 Eylül 2015 Çarşamba

GENE MUTLULUĞUN DİBİNİ SIYIRIRKEN :)

Hepinize selam beybisiler, 
gene en güzel günümden en özel karelerimi karelerimi paylaşıcam sizlere. 

Erkek arkadaşımla sinema öncesinde birkaç kare fotoğraf çekilmek istedik ve tabi çekilirkende 
fotoğraflarımızdan anlayacaksınız ki bayağı eğlendik :) 
Onunla yan yanayken o kadar eğleniyorum ki biz yan yana hem arkadaş hem iki sevgili hemde 
çok daha fazlası olabiliyoruz ve çocukca eğlenip gülebiliyoruz.Zaten en çokta bunu
seviyorum yere zamana mekana bakmadan sesli sesli kahkahalar atıp gülüp eğlenebiliyoruz. Zaten ne demişler kiminle gülüyorsan ona aitsindir. 

Dün kü güzel günümüzden kalan güzel anılar hatta mutluluğu birkaç kareye sığdırmak dedikleri 
bu olsa gerek. 

Bu yazdıklarım ona hissettiklerim çekildiğimiz fotoğraflar 353gündür süren aşkımız
kalbimin en derininden :) 
Tabi ne kadar özleyip birbirimizi buluşsakta sarılıp bıraktıkdan sonra geri özlerim aşkta bölye bişey sanırım sanki hiç görmemişim gibi özlüyorum.Çok sıkı sarıldığımda daha az özleyecekmişim gibi hissediyorum ama tabi öyle olmuyor :)
 En en en en güzel fotoğrafımızla da bu yazdıklarımı sonlandırmak istiyorum. Umarım herkes kalbine ait olduğu insanla mutlu zamanlar vakitler geçirmesi dileğiyle 
SEVGİLER :)

2 yorum:

  1. Maaşallah size! Allah nazardan saklasın! Bu arada benim bebeğimin adı da Mert.:))

    YanıtlaSil