11 Ağustos 2015 Salı

HERKESE GÜZEL HAFTALAR :)

Evet herkese selamlar görüşmeyeli ya da ben uzun zamandır yazmayalı umarım herkes iyidir keyfinizde dubl yerindedir :)
 
Bugün neyden bahsediceğime gelirsek tabikide biraz sizden sizi katıp birazda benden bahsedicem ama bu güzel havayı konuma ele almadan da geçemiyicem.
 
Havanın ufak bi çiselemesin ardından güzel az güneşli serin bi dalga oluştu güzel bi yaz yağmuruydu
yağdı geçti ama arkasında daha serin bi hava bıraktı buda güzel oldu. O zaman
bu güzel havada evde oturmayın :)
 
 
 Takın en sevdiğinizi kolunuza atın kendinizi dışarıya :) Bide o güzel muhabbete serin içicekler kattığınız zaman doyum olmasın keyfinize :)
 
O kadar güzel gün geçiriyosunuz tabi bu anları ölümsüzleştirmezsek ayıp olur :) Biz de her zamanki gibi aldık elimize kameraları verdik pozları. Tabikide fotoğraf çekilmek vazgeçilmezlerimizin arasında. Daha 10 aydır birlikteyiz ama çekildiğimiz resimler 700 e yakın :)
 
 
Tabi günü beraber sonlandırırken beraber son resimlerimizi çekmeyide unutmadık. Zaten sanırım beraberken en çokta bu fotoğraf çekilmelerimizde eğleniyorum. Herkesin hoşuna gidebilecek şeylerden bitanesi zaten en güzel anlarını bi kare fotoğrafın içine sığdırmaktır. O zaman herkese bizim gibi güzel haftalar diliyorum sevdiklerinizle :)
 
SEVGİLEEEER :)
 
 


2 yorum:

  1. merhaba blog keşif etkinliğinden geliyorum blogunuzu takibe aldım bende bekliyorum ;)

    http://misevimm.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. Takibiniz için teşekkür ederim bende bloğunuzu takibe aldım :)

    YanıtlaSil